zaterdag 4 januari 2014

verlaat blogje...

Al een tijd geleden schreef ik een blog over 
een gepimpt koffie blik.
Ik heb daarna nog een paar gemaakt maar
nooit de foto's geplaatst,
dus bij deze nog even:





en nóg een rose:


En ik heb besloten om mee te doen aan het crochet along project.
Ik heb altijd al eens een deken willen haken maar keek op tegen de 
omvang van zo'n project. 
Nu ga ik het toch proberen!
Binnenkort laat ik jullie zien welke kleuren ik gebruik en 
alvast wat foto's van mijn vorderingen.
Als je hier klikt vind je alle informatie over het project!


1 opmerking:

  1. Zo leuk, je gepimpte blikken! Volgens mij hebben ze bij ons op school ook blikken, ik ga er eens naar vragen wat ze ermee doen.
    Ik doe ook mee met de CAL, ben al een paar toeren verder. Ik was zo benieuwd of de kleurtjes zo zouden uitwerken als ik in m'n hoofd had.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...