maandag 22 april 2013

Oranje Boven.....

Deze week is het op de school waar ik werk OranjeWeek;
er zijn allerlei sport- en spelactiviteiten en leuke workshops...
Zelf geef ik workshops waarbij we deze ketting gaan maken:


Gemaakt van Honig verpakkingen
Een variatie op deze die ik al eerder maakte.


In de afgelopen weken hebben mijn leerlingen 
een hoed voor Beatrix ontworpen.
Daarbij moesten ze gebruik maken van rood/wit/blauw en oranje...
Al deze hoeden heb ik op de foto gezet 
en Amber heeft er m.b.v. een computerprogramma
 dit geweldige kunstwerk van gemaakt:


Prachtig toch?


5 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een gezellige, drukke week. Ennhet beatrix kunst werk is idd heel mooi.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je ketting in oranje en Beatrix is prachtig!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is zeker een kunstwerk! En wat een leuke ketting. Ik heb nog zoveel andere projecten, maar krijg ook zin om weer eens met papier-kralen aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, de kralen zijn ook prachtig. Succes met de kids!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...