zondag 19 augustus 2012

Elke dag een rondje

Gisteravond zijn we na een lange dag vol files
weer thuis gekomen.
Wat hebben we genoten!
Veel beleefd en bekeken en heel veel lol met elkaar gehad...
En zoals beloofd heb ik een vakantiedagboekje bijgehouden:

Elke dag heb ik een rondje gestanst en opgeplakt.
De rest van de pagina volgeplakt en getekend... heerlijk om te doen
en meteen een leuke herinnering aan deze geweldige vakantie....
















De foto's zijn niet allemaal even goed gelukt maar het geeft wel een
goeie impressie van onze vakantie.
Komende week gaan we nog even lekker rustig aan doen...
Fijne week allemaal!



25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herinnering heb je gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat super leuk gedaan!
    Grappig, ik begin je stijl al aardig te herkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super vakantieherinnering! Ik was van plan ook wat te maken... is er niet van gekomen... als ik dit nu zo zie krijg ik spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben onder de indruk, wat heb je dit geweldig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi boekje, dit is iets om te koesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig boekje! Heerlijk om zo je vakantie een plekje te geven... ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG..., wat vind ik dit een leuk idee!
    Volgens mij kom je zo meteen weer in het sfeertje als je over een aantal jaren hier weer in kijkt...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je mooi gemaakt, echt prachtig!
    Leuk idee om herinneringen op te halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi gemaakt, echt prachtig!
    Leuk idee om herinneringen op te halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je mooi gemaakt, echt prachtig!
    Leuk idee om herinneringen op te halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig leuk en herkenbaar van onze vakantie in Tjechië. Hier gaan jullie vast veel in terugkijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en inspirerend! Mijn hoofd is erg gericht op foto's, maar dit is veel uitdagender.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb je ontzettend leuk gedaan wat een mooie vakantie herinnering zo!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Je bent echt een artiest!
    En welkom thuis natuurlijk. Lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat vreselijk mooi en gezellig,je kan het wel uitbrengen zo goed Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi vakantieboekje met zulke leuke tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf! Ik schrijf al jaren in rendabel, maar dit is nog veel gaver, van een vakantie, helaas ben ik niet zo goed in tekenen. Ik vind het er echt superafgevaardigden uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi en leuk boekje!!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aach..zo mooi..cool grep heeerlijk..Tsjechie.. heimwee nu ik dit zie.
    dobri den Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh, ik zie groen, knalgroen, echt gifknalgroen van jaloezie! wat moet het zalig zijn om zoiets te kunnen, zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig.
    Super leuk idee en iets
    heel anders dan een foto boek.
    Super.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...