woensdag 27 juni 2012

Diamant

Gisteren vierden we alweer feest!
Mijn ouders waren 60 jaar getrouwd; en dat hebben we gevierd...


Het idee van deze boom komt van internet;
Ik tekende de boom en tekst met ecoline en ieder kind en kleinkind 
heeft een vingerafdruk gezet...
Een mooi aandenken aan een feestelijke dag!


Dit zijn mijn ouders 60 jaar geleden...


We maakten ook allemaal een vlaggetje voor een feestelijke slinger
(idee van mijn zussen)
's Morgens vroeg hing de slinger al in de tuin...






's Middags brak de zon door,
heerlijk; mooier kon niet, we hebben enorm genoten! 

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met het 60 jaar huwelijksfeest van je ouders! Wat een geweldig idee om zo'n boom te maken en de vlaggetjes zijn super feestelijk!
    Groetjes, Ineke
    http://inekehulzebos.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je ouders! Wat een leuke dingen hebben jullie voor hen gemaakt. Die boom, daar ben ik helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je paps en mams!
    60 jaar WOW!
    Wat een leuk idee de boom met vingerafdrukken. De slingers erbij, leuk en een mooi persoonlijk aandenken aan een zeer geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met het 60jarig huwelijk van je ouders! Ik zag de foto in de krant, leuk! Wat een leuk idee die boom en mooi gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, en wat een leuke ideeen. Mijn moeder wordt volgend jaar 65 dus dat van die slingers ga ik zeker ook doen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit prachtige jubileum!
    Wat een leuk idee die vlaggenlijn! (die ga ik onthouden)
    Zo'n boom was laatst ook op de trouwerij waar ik bij mocht zijn, het ziet er zo leuk uit, veel leuker dan een gastenboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig idee. Zowel de boom als de slinger. Zijn echt dingen die je ouders zullen koesteren.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie leuke, persoonlijke dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk zeg!!
    Vooral die stamboom vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Good day administrator,
    Diamant
    I really love how it is easy on my eyes and the data are well written, many thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd... wat een hoogtepunt is dit. Geweldig.
    Leuke ideeën heb je er weer opgezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...