donderdag 17 november 2011

In opdracht gemaakt

Het is nog een beetje gevoelig maar
gelukkig is mijn vinger inmiddels weer bijna
helemaal genezen en kan ik weer haken.
Daarom maar snel het mutsje en de sjaal voor
Yinthe afgemaakt:






De steek heb ik van de blog van ponnekeblom gehaald en
de afmetingen en kleuren zelf bedacht.



Deze mooi grote bloem heb ik gehaakt
naar een patroon van Grietjekarwietje

De roezel aan de onderkant van de sjaal heb ik ietsje anders dan Ponnekeblom gedaan:
Tussen de bobbels heb ik in de 1e toer steeds 4 stokjes gehaakt,
In de 2 e toer heb ik in elke steek 2 stokjes gehaakt en in de
3e toer heb ik  met een nieuwe kleur alleen maar vasten gehaakt.

10 opmerkingen:

  1. Mooi met de roezel en de roos is ook mooi zeg! Nou maar voorzichtig met je vinger!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat het haken weer beter gaat en mooie muts en dito sjaal,leuk ,hoor die roezels!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi gemaakt, en wat een fleurige kleuren!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaaaf en een prachtige kleuren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er leuk en fleurig uit zeg. mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk setje en van die fleurige kleurtjes.
    En nog zo'n mooie bloem erop! Weer iets om trots op te wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en toevallig ...ook ik heb van haar blog de sjaal gehaakt (voor mezelf) en ben nu aan een sjaal voor mijn dochter beginnen, rechttoe rechtaan...maar met dezelfde steek ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...